2ο
φύλλο εργασίας (Ομάδα 1η)
- Επισκεφτείτε την
ιστοσελίδα που σας δίνεται (http://www.skai.gr/player/TV/?MMID=23074)
και παρακολουθήστε το ντοκιμαντέρ με προσοχή, κρατώντας σημειώσεις και
απαντώντας επιγραμματικά στα ακόλουθα ερωτήματα:
Α. Ποια είναι η προσωπικότητα που προβάλλεται; Παρουσιάστε
σε πέντε σημεία τα βασικά στοιχεία του βίου και του έργου της.
Β. Με βάση ποια στοιχεία από αυτά που παρουσιάζονται στο
ντοκιμαντέρ πιστεύετε ότι η προσωπικότητα αυτή χαρακτηρίστηκε ως «Μεγάλος
Έλληνας»;
Γ. Ποια είναι η γλώσσα που χρησιμοποιείται στο ντοκιμαντέρ;
Να καταγράψετε πέντε (5) λέξεις ή φράσεις (του παρουσιαστή) που σας έκαναν
εντύπωση ή που δεν τις γνωρίζατε και να τις παρουσιάσετε.
Δ. Ποια στοιχεία του ντοκιμαντέρ που παρακολουθήσατε σας
έκαναν καλή ή κακή εντύπωση και γιατί;
Ε. Ποια πιστεύετε ότι είναι η αξία τέτοιων ντοκιμαντέρ για
τους νέους σήμερα; Θα βλέπατε κάποιο παρόμοιο ξανά; Θα αλλάζατε κάτι στη δομή ή
στην παρουσίασή του; Ποιο είναι αυτό και γιατί;
- Να ετοιμάσετε μία παρουσίαση (με χρήση ppt) διάρκειας 4-5
λεπτών του ντοκιμαντέρ που εντοπίσατε λαμβάνοντας υπόψη σας τα
παραπάνω ερωτήματα.
2ο
φύλλο εργασίας (Ομάδα 2η)
- Επισκεφτείτε την
ιστοσελίδα που σας δίνεται (http://www.skai.gr/player/TV/?mmid=26029)
και παρακολουθήστε το ντοκιμαντέρ με προσοχή, κρατώντας σημειώσεις και
απαντώντας επιγραμματικά στα ακόλουθα ερωτήματα:
Α. Ποια είναι η προσωπικότητα που προβάλλεται; Παρουσιάστε
σε πέντε σημεία τα βασικά στοιχεία του βίου και του έργου της.
Β. Με βάση ποια στοιχεία από αυτά που παρουσιάζονται στο
ντοκιμαντέρ πιστεύετε ότι η προσωπικότητα αυτή χαρακτηρίστηκε ως «Μεγάλος
Έλληνας»;
Γ. Ποια είναι η γλώσσα που χρησιμοποιείται στο ντοκιμαντέρ;
Να καταγράψετε πέντε (5) λέξεις ή φράσεις (του παρουσιαστή) που σας έκαναν
εντύπωση ή που δεν τις γνωρίζατε και να τις παρουσιάσετε.
Δ. Ποια στοιχεία του ντοκιμαντέρ που παρακολουθήσατε σας
έκαναν καλή ή κακή εντύπωση και γιατί;
Ε. Ποια πιστεύετε ότι είναι η αξία τέτοιων ντοκιμαντέρ για
τους νέους σήμερα; Θα βλέπατε κάποιο παρόμοιο ξανά; Θα αλλάζατε κάτι στη δομή ή
στην παρουσίασή του; Ποιο είναι αυτό και γιατί;
- Να ετοιμάσετε μία παρουσίαση (με χρήση ppt) διάρκειας
4-5 λεπτών του ντοκιμαντέρ που εντοπίσατε λαμβάνοντας υπόψη σας τα
παραπάνω ερωτήματα.
2ο
φύλλο εργασίας (Ομάδα 3η)
- Επισκεφτείτε την
ιστοσελίδα που σας δίνεται (http://www.skai.gr/player/tv/?mmid=100169)
και παρακολουθήστε το ντοκιμαντέρ με προσοχή, κρατώντας σημειώσεις και
απαντώντας επιγραμματικά στα ακόλουθα ερωτήματα:
Α. Ποια είναι η προσωπικότητα που προβάλλεται; Παρουσιάστε
σε πέντε σημεία τα βασικά στοιχεία του βίου και του έργου της.
Β. Με βάση ποια στοιχεία από αυτά που παρουσιάζονται στο
ντοκιμαντέρ πιστεύετε ότι η προσωπικότητα αυτή χαρακτηρίστηκε ως «Μεγάλος
Έλληνας»;
Γ. Ποια είναι η γλώσσα που χρησιμοποιείται στο ντοκιμαντέρ;
Να καταγράψετε πέντε (5) λέξεις ή φράσεις (του παρουσιαστή) που σας έκαναν
εντύπωση ή που δεν τις γνωρίζατε και να τις παρουσιάσετε.
Δ. Ποια στοιχεία του ντοκιμαντέρ που παρακολουθήσατε σας
έκαναν καλή ή κακή εντύπωση και γιατί;
Ε. Ποια πιστεύετε ότι είναι η αξία τέτοιων ντοκιμαντέρ για
τους νέους σήμερα; Θα βλέπατε κάποιο παρόμοιο ξανά; Θα αλλάζατε κάτι στη δομή ή
στην παρουσίασή του; Ποιο είναι αυτό και γιατί;
- Να ετοιμάσετε μία παρουσίαση (με χρήση ppt) διάρκειας
4-5 λεπτών του ντοκιμαντέρ που εντοπίσατε λαμβάνοντας υπόψη σας τα
παραπάνω ερωτήματα.
- Να αναρτήσετε την
παρουσίασή σας στο ιστολόγιο της τάξης σας.
2ο
φύλλο εργασίας (Ομάδα 4η)
- Επισκεφτείτε την
ιστοσελίδα που σας δίνεται (http://www.skai.gr/player/TV/?MMID=24546)
και παρακολουθήστε το ντοκιμαντέρ με προσοχή, κρατώντας σημειώσεις και
απαντώντας επιγραμματικά στα ακόλουθα ερωτήματα:
Α. Ποια είναι η προσωπικότητα που προβάλλεται; Παρουσιάστε
σε πέντε σημεία τα βασικά στοιχεία του βίου και του έργου της.
Β. Με βάση ποια στοιχεία από αυτά που παρουσιάζονται στο
ντοκιμαντέρ πιστεύετε ότι η προσωπικότητα αυτή χαρακτηρίστηκε ως «Μεγάλος
Έλληνας»;
Γ. Ποια είναι η γλώσσα που χρησιμοποιείται στο ντοκιμαντέρ;
Να καταγράψετε πέντε (5) λέξεις ή φράσεις (του παρουσιαστή) που σας έκαναν
εντύπωση ή που δεν τις γνωρίζατε και να τις παρουσιάσετε.
Δ. Ποια στοιχεία του ντοκιμαντέρ που παρακολουθήσατε σας
έκαναν καλή ή κακή εντύπωση και γιατί;
Ε. Ποια πιστεύετε ότι είναι η αξία τέτοιων ντοκιμαντέρ για
τους νέους σήμερα; Θα βλέπατε κάποιο παρόμοιο ξανά; Θα αλλάζατε κάτι στη δομή ή
στην παρουσίασή του; Ποιο είναι αυτό και γιατί;
- Να ετοιμάσετε μία παρουσίαση (με χρήση ppt) διάρκειας 4-5
λεπτών του ντοκιμαντέρ που εντοπίσατε λαμβάνοντας υπόψη σας τα
παραπάνω ερωτήματα.
2ο
φύλλο εργασίας (Ομάδα 5η)
- Επισκεφτείτε την
ιστοσελίδα που σας δίνεται (http://www.skai.gr/player/TV/?MMID=100391)
και παρακολουθήστε το ντοκιμαντέρ με προσοχή, κρατώντας σημειώσεις και
απαντώντας επιγραμματικά στα ακόλουθα ερωτήματα:
Α. Ποια είναι η προσωπικότητα που προβάλλεται; Παρουσιάστε
σε πέντε σημεία τα βασικά στοιχεία του βίου και του έργου της.
Β. Με βάση ποια στοιχεία από αυτά που παρουσιάζονται στο
ντοκιμαντέρ πιστεύετε ότι η προσωπικότητα αυτή χαρακτηρίστηκε ως «Μεγάλος
Έλληνας»;
Γ. Ποια είναι η γλώσσα που χρησιμοποιείται στο ντοκιμαντέρ;
Να καταγράψετε πέντε (5) λέξεις ή φράσεις (του παρουσιαστή) που σας έκαναν
εντύπωση ή που δεν τις γνωρίζατε και να τις παρουσιάσετε.
Δ. Ποια στοιχεία του ντοκιμαντέρ που παρακολουθήσατε σας
έκαναν καλή ή κακή εντύπωση και γιατί;
Ε. Ποια πιστεύετε ότι είναι η αξία τέτοιων ντοκιμαντέρ για
τους νέους σήμερα; Θα βλέπατε κάποιο παρόμοιο ξανά; Θα αλλάζατε κάτι στη δομή ή
στην παρουσίασή του; Ποιο είναι αυτό και γιατί;
- Να ετοιμάσετε μία παρουσίαση (με χρήση ppt) διάρκειας
4-5 λεπτών του ντοκιμαντέρ που εντοπίσατε λαμβάνοντας υπόψη σας τα
παραπάνω ερωτήματα.
2ο
φύλλο εργασίας (Ομάδα 6η)
- Επισκεφτείτε την
ιστοσελίδα που σας δίνεται (http://www.skai.gr/player/TV/?mmid=239945)
και παρακολουθήστε το ντοκιμαντέρ με προσοχή, κρατώντας σημειώσεις και
απαντώντας επιγραμματικά στα ακόλουθα ερωτήματα:
Α. Ποια είναι η προσωπικότητα που προβάλλεται; Παρουσιάστε
σε πέντε σημεία τα βασικά στοιχεία του βίου και του έργου της.
Β. Με βάση ποια στοιχεία από αυτά που παρουσιάζονται στο
ντοκιμαντέρ πιστεύετε ότι η προσωπικότητα αυτή χαρακτηρίστηκε ως «Μεγάλος
Έλληνας»;
Γ. Ποια είναι η γλώσσα που χρησιμοποιείται στο ντοκιμαντέρ;
Να καταγράψετε πέντε (5) λέξεις ή φράσεις (του παρουσιαστή) που σας έκαναν
εντύπωση ή που δεν τις γνωρίζατε και να τις παρουσιάσετε.
Δ. Ποια στοιχεία του ντοκιμαντέρ που παρακολουθήσατε σας
έκαναν καλή ή κακή εντύπωση και γιατί;
Ε. Ποια πιστεύετε ότι είναι η αξία τέτοιων ντοκιμαντέρ για
τους νέους σήμερα; Θα βλέπατε κάποιο παρόμοιο ξανά; Θα αλλάζατε κάτι στη δομή ή
στην παρουσίασή του; Ποιο είναι αυτό και γιατί;
- Να ετοιμάσετε μία παρουσίαση (με χρήση ppt) διάρκειας
4-5 λεπτών του ντοκιμαντέρ που εντοπίσατε λαμβάνοντας υπόψη σας τα
παραπάνω ερωτήματα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου