2ο φύλλο εργασίας

2ο φύλλο εργασίας (Ομάδα 1η)
  1. Επισκεφτείτε την ιστοσελίδα που σας δίνεται (http://www.skai.gr/player/TV/?MMID=23074) και παρακολουθήστε το ντοκιμαντέρ με προσοχή, κρατώντας σημειώσεις και απαντώντας επιγραμματικά στα ακόλουθα ερωτήματα:
Α. Ποια είναι η προσωπικότητα που προβάλλεται; Παρουσιάστε σε πέντε σημεία τα βασικά στοιχεία του βίου και του έργου της.
Β. Με βάση ποια στοιχεία από αυτά που παρουσιάζονται στο ντοκιμαντέρ πιστεύετε ότι η προσωπικότητα αυτή χαρακτηρίστηκε ως «Μεγάλος Έλληνας»;
Γ. Ποια είναι η γλώσσα που χρησιμοποιείται στο ντοκιμαντέρ; Να καταγράψετε πέντε (5) λέξεις ή φράσεις (του παρουσιαστή) που σας έκαναν εντύπωση ή που δεν τις γνωρίζατε και να τις παρουσιάσετε.
Δ. Ποια στοιχεία του ντοκιμαντέρ που παρακολουθήσατε σας έκαναν καλή ή κακή εντύπωση και γιατί;
Ε. Ποια πιστεύετε ότι είναι η αξία τέτοιων ντοκιμαντέρ για τους νέους σήμερα; Θα βλέπατε κάποιο παρόμοιο ξανά; Θα αλλάζατε κάτι στη δομή ή στην παρουσίασή του; Ποιο είναι αυτό και γιατί;

  1. Να ετοιμάσετε μία παρουσίαση (με χρήση ppt) διάρκειας 4-5 λεπτών του ντοκιμαντέρ που εντοπίσατε λαμβάνοντας υπόψη σας τα παραπάνω ερωτήματα.
2ο φύλλο εργασίας (Ομάδα 2η)
  1. Επισκεφτείτε την ιστοσελίδα που σας δίνεται (http://www.skai.gr/player/TV/?mmid=26029) και παρακολουθήστε το ντοκιμαντέρ με προσοχή, κρατώντας σημειώσεις και απαντώντας επιγραμματικά στα ακόλουθα ερωτήματα:
Α. Ποια είναι η προσωπικότητα που προβάλλεται; Παρουσιάστε σε πέντε σημεία τα βασικά στοιχεία του βίου και του έργου της.
Β. Με βάση ποια στοιχεία από αυτά που παρουσιάζονται στο ντοκιμαντέρ πιστεύετε ότι η προσωπικότητα αυτή χαρακτηρίστηκε ως «Μεγάλος Έλληνας»;
Γ. Ποια είναι η γλώσσα που χρησιμοποιείται στο ντοκιμαντέρ; Να καταγράψετε πέντε (5) λέξεις ή φράσεις (του παρουσιαστή) που σας έκαναν εντύπωση ή που δεν τις γνωρίζατε και να τις παρουσιάσετε.
Δ. Ποια στοιχεία του ντοκιμαντέρ που παρακολουθήσατε σας έκαναν καλή ή κακή εντύπωση και γιατί;
Ε. Ποια πιστεύετε ότι είναι η αξία τέτοιων ντοκιμαντέρ για τους νέους σήμερα; Θα βλέπατε κάποιο παρόμοιο ξανά; Θα αλλάζατε κάτι στη δομή ή στην παρουσίασή του; Ποιο είναι αυτό και γιατί;

  1. Να ετοιμάσετε μία παρουσίαση (με χρήση ppt) διάρκειας 4-5 λεπτών του ντοκιμαντέρ που εντοπίσατε λαμβάνοντας υπόψη σας τα παραπάνω ερωτήματα.
2ο φύλλο εργασίας (Ομάδα 3η)
  1. Επισκεφτείτε την ιστοσελίδα που σας δίνεται (http://www.skai.gr/player/tv/?mmid=100169) και παρακολουθήστε το ντοκιμαντέρ με προσοχή, κρατώντας σημειώσεις και απαντώντας επιγραμματικά στα ακόλουθα ερωτήματα:
Α. Ποια είναι η προσωπικότητα που προβάλλεται; Παρουσιάστε σε πέντε σημεία τα βασικά στοιχεία του βίου και του έργου της.
Β. Με βάση ποια στοιχεία από αυτά που παρουσιάζονται στο ντοκιμαντέρ πιστεύετε ότι η προσωπικότητα αυτή χαρακτηρίστηκε ως «Μεγάλος Έλληνας»;
Γ. Ποια είναι η γλώσσα που χρησιμοποιείται στο ντοκιμαντέρ; Να καταγράψετε πέντε (5) λέξεις ή φράσεις (του παρουσιαστή) που σας έκαναν εντύπωση ή που δεν τις γνωρίζατε και να τις παρουσιάσετε.
Δ. Ποια στοιχεία του ντοκιμαντέρ που παρακολουθήσατε σας έκαναν καλή ή κακή εντύπωση και γιατί;
Ε. Ποια πιστεύετε ότι είναι η αξία τέτοιων ντοκιμαντέρ για τους νέους σήμερα; Θα βλέπατε κάποιο παρόμοιο ξανά; Θα αλλάζατε κάτι στη δομή ή στην παρουσίασή του; Ποιο είναι αυτό και γιατί;

  1. Να ετοιμάσετε μία παρουσίαση (με χρήση ppt) διάρκειας 4-5 λεπτών του ντοκιμαντέρ που εντοπίσατε λαμβάνοντας υπόψη σας τα παραπάνω ερωτήματα.

  1. Να αναρτήσετε την παρουσίασή σας στο ιστολόγιο της τάξης σας.
2ο φύλλο εργασίας (Ομάδα 4η)
  1. Επισκεφτείτε την ιστοσελίδα που σας δίνεται (http://www.skai.gr/player/TV/?MMID=24546) και παρακολουθήστε το ντοκιμαντέρ με προσοχή, κρατώντας σημειώσεις και απαντώντας επιγραμματικά στα ακόλουθα ερωτήματα:
Α. Ποια είναι η προσωπικότητα που προβάλλεται; Παρουσιάστε σε πέντε σημεία τα βασικά στοιχεία του βίου και του έργου της.
Β. Με βάση ποια στοιχεία από αυτά που παρουσιάζονται στο ντοκιμαντέρ πιστεύετε ότι η προσωπικότητα αυτή χαρακτηρίστηκε ως «Μεγάλος Έλληνας»;
Γ. Ποια είναι η γλώσσα που χρησιμοποιείται στο ντοκιμαντέρ; Να καταγράψετε πέντε (5) λέξεις ή φράσεις (του παρουσιαστή) που σας έκαναν εντύπωση ή που δεν τις γνωρίζατε και να τις παρουσιάσετε.
Δ. Ποια στοιχεία του ντοκιμαντέρ που παρακολουθήσατε σας έκαναν καλή ή κακή εντύπωση και γιατί;
Ε. Ποια πιστεύετε ότι είναι η αξία τέτοιων ντοκιμαντέρ για τους νέους σήμερα; Θα βλέπατε κάποιο παρόμοιο ξανά; Θα αλλάζατε κάτι στη δομή ή στην παρουσίασή του; Ποιο είναι αυτό και γιατί;

  1. Να ετοιμάσετε μία παρουσίαση (με χρήση ppt) διάρκειας 4-5 λεπτών του ντοκιμαντέρ που εντοπίσατε λαμβάνοντας υπόψη σας τα παραπάνω ερωτήματα.
2ο φύλλο εργασίας (Ομάδα 5η)
  1. Επισκεφτείτε την ιστοσελίδα που σας δίνεται (http://www.skai.gr/player/TV/?MMID=100391) και παρακολουθήστε το ντοκιμαντέρ με προσοχή, κρατώντας σημειώσεις και απαντώντας επιγραμματικά στα ακόλουθα ερωτήματα:
Α. Ποια είναι η προσωπικότητα που προβάλλεται; Παρουσιάστε σε πέντε σημεία τα βασικά στοιχεία του βίου και του έργου της.
Β. Με βάση ποια στοιχεία από αυτά που παρουσιάζονται στο ντοκιμαντέρ πιστεύετε ότι η προσωπικότητα αυτή χαρακτηρίστηκε ως «Μεγάλος Έλληνας»;
Γ. Ποια είναι η γλώσσα που χρησιμοποιείται στο ντοκιμαντέρ; Να καταγράψετε πέντε (5) λέξεις ή φράσεις (του παρουσιαστή) που σας έκαναν εντύπωση ή που δεν τις γνωρίζατε και να τις παρουσιάσετε.
Δ. Ποια στοιχεία του ντοκιμαντέρ που παρακολουθήσατε σας έκαναν καλή ή κακή εντύπωση και γιατί;
Ε. Ποια πιστεύετε ότι είναι η αξία τέτοιων ντοκιμαντέρ για τους νέους σήμερα; Θα βλέπατε κάποιο παρόμοιο ξανά; Θα αλλάζατε κάτι στη δομή ή στην παρουσίασή του; Ποιο είναι αυτό και γιατί;

  1. Να ετοιμάσετε μία παρουσίαση (με χρήση ppt) διάρκειας 4-5 λεπτών του ντοκιμαντέρ που εντοπίσατε λαμβάνοντας υπόψη σας τα παραπάνω ερωτήματα.
2ο φύλλο εργασίας (Ομάδα 6η)
  1. Επισκεφτείτε την ιστοσελίδα που σας δίνεται (http://www.skai.gr/player/TV/?mmid=239945) και παρακολουθήστε το ντοκιμαντέρ με προσοχή, κρατώντας σημειώσεις και απαντώντας επιγραμματικά στα ακόλουθα ερωτήματα:
Α. Ποια είναι η προσωπικότητα που προβάλλεται; Παρουσιάστε σε πέντε σημεία τα βασικά στοιχεία του βίου και του έργου της.
Β. Με βάση ποια στοιχεία από αυτά που παρουσιάζονται στο ντοκιμαντέρ πιστεύετε ότι η προσωπικότητα αυτή χαρακτηρίστηκε ως «Μεγάλος Έλληνας»;
Γ. Ποια είναι η γλώσσα που χρησιμοποιείται στο ντοκιμαντέρ; Να καταγράψετε πέντε (5) λέξεις ή φράσεις (του παρουσιαστή) που σας έκαναν εντύπωση ή που δεν τις γνωρίζατε και να τις παρουσιάσετε.
Δ. Ποια στοιχεία του ντοκιμαντέρ που παρακολουθήσατε σας έκαναν καλή ή κακή εντύπωση και γιατί;
Ε. Ποια πιστεύετε ότι είναι η αξία τέτοιων ντοκιμαντέρ για τους νέους σήμερα; Θα βλέπατε κάποιο παρόμοιο ξανά; Θα αλλάζατε κάτι στη δομή ή στην παρουσίασή του; Ποιο είναι αυτό και γιατί;


  1. Να ετοιμάσετε μία παρουσίαση (με χρήση ppt) διάρκειας 4-5 λεπτών του ντοκιμαντέρ που εντοπίσατε λαμβάνοντας υπόψη σας τα παραπάνω ερωτήματα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου